5 tapaa pysyä terveenä koko talven

Pitkien talvikuukausien aikana on hankalaa motivoitua aktiiviseen ja terveelliseen elämäntapaan. Kylmä ja pimeä eivät juurikaan rohkaise ulos ja harrastamaan. Paisti perunoilla on houkuttelevampi vaihtoehto kuin salaatti, joka vain muistuttaa poissa olevasta kesästä. On kuitenkin monia tapoja, joilla voit pitää mielialasi korkeana, kehosi aktiivisena ja ruokavaliosi raikkaana. Noudata näitä yksinkertaisia ​​ohjeita, jotta vältät talven lamaannuksen!

1. Jatka liikkumista

Monelle ihmiselle pimeät talvikuukauden voivat olla hyvä tekosyy pysyä kaukana kuntosalista. Kirkkaat kesäpäivät kannustavat sinut ulos ja liikkumaan, mutta talvella motivaatiota on vaikeampi saavuttaa. Jos onnistut pitämään rutiinia yllä koko vuoden, sinun ei tarvitse päästä erikseen kesäkuntoon vaan olet siinä jo valmiiksi! Pysymällä aktiivisena pimeinä päivinä ja ottamalla Lýsi päivittäin, saat tarvitsemaasi energiaa talvikaudella.

2. Hyödynnä aamiainen

Aamiainen on päivän tärkein ateria, joten aloita päiväsi terveellisellä aterialla. Et tarvitse valtavaa aamiaista, valitse pikemminkin laatu kuin määrä. Syö ruokaa, joka tarjoaa ravintoaineita, joita tarvitset pysyäksesi terveenä, kuten vitamiineja ja omega-3-rasvahappoja. Puuroa omenoilla, pellavansiemenillä, kanelilla ja taateleilla yhdistettynä lusikalliseen Lýsi-kalaöljyä on hyvän päivän alku.

3. Aseta tavoitteet

Tavoitteiden asettaminen motivoi sinua paremmin pysymään terveellisissä valinnoissa. Pitkän aikavälin tavoite antaa motivaation toimia terveellisesti lyhyellä aikavälillä talvellakin. Esimerkkejä tavoitteista, joita voit asettaa ovat esimerkiksi: Älä syö epäterveellisiä välipaloja tammikuussa, mene kuntosalille kolme kertaa viikossa helmikuussa tai älä juo alkoholia maaliskuussa. Valitse tavoite, joka vetoaa sinuun ja palkitsee sinut (jotain ei-syötävää), kun pysyt tavoitteessasi.

4. Ole nirso

Ei ole mitään syytä, että miksi et voisi nauttia elämästäsi silloin tällöin myös talvikuukausina. Keino tehdä niin hyvällä omallatunnolla on olla hiukan nirso. Syö kevyitä aterioita päivän aikana ja satsaa iltaan. Valitse laadukasta kalaa, lihaa ja saatavilla olevia vihanneksia sen sijaan, että söisit epäterveellistä ruokaa, ja syö hitaasti nauttien joka suupalasta. Ole varovainen savustettujen ja suolaisten ruokien kanssa, ja valitse mieluummin alusta asti itse tehtyä kuin kovin prosessoitua ruokaa.

5. Ota Lýsi

Yksi Lýsi-kapseli päivässä pitää lääkärin loitolla. Lýsi Omega-3-kalaöljy valmistetaan runsaasti omega-3-rasvahappoja sisältävistä kaloista. Omega-3-kalaöljyllä voi olla myönteisiä vaikutuksia mielenterveyteen, nivelkipujen lievitykseen ja sepelvaltimotaudin riskin vähentämiseen ja sillä on keskeinen rooli aivojen ja keskushermoston kehittymisessä. Koska emme voi itse tuottaa omega-3-rasvahappoja, on tärkeää lisätä ne ruokavalioon. Lýsin ottaminen pimeiden talvikuukausien aikana lisää vastustuskykyäsi!

 

 

Paras Lysi-tuote minulle

Lysi-sarjasta löytyy jokaiselle käyttäjälle sopiva omega-3-valmiste päivittäiseen käyttöön. Luotettavista Lysi-tuotteista saat tarvittavia omega-3-rasvahappoja. Osaan tuotteista on lisätty myös D- ja E-vitamiineja.

Lue lisää

Vastuullisuus

Lysin toiminnan kulmakivi on vastuullisuus ympäristön hyvinvoinnista. Kalanpyynnissä noudatetaan kestävän kalastuksen periaatteita ja pyyntiin käytetään vain elinvoimaisia, uusiutuvia kalakantoja, joiden olemassaolo ei ole uhattuna.

Lue lisää